Bienvenue!

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Emma Matilda - 6 februari 2011 00:00

Min släkt är väldigt musikalisk av sig kan man säga! Min farfar spelade i ett band, min kusin också och dom flesta spelar eller har spelat något instrument.  Jag har två morbröder och en ingift moster, en farbror och en faster. Min faster har fyra barn, min ena morbror två, och min farbror två, så jag har 8(!) kusiner.


Min familj består av min mamma, pappa och min bror.

Min mamma jobbar med lönerna på ett byggföretag som heter Veidekke, och min pappa jobbar med reklam och webbdesign och är egenföretagare.

Min bror går första ring i gymnasiet och är helt okej.


Haha, har inget mer att skriva typ men här kommer en bild ^^

Pappa höll i kameran så han kom inte med, men det är iaf jag, Simon och mamma som står vid nån klippa i Frankrike ^^


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhopp gummisnopp! Jag är en helt onormal rödhårig punkflicka på 13 höstar som har bestämt sig för att skaffa blogg!
Var beredd på mycket sjuk humor och ironi, och hoppas att ni överlever besöket. Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards