Bienvenue!

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Emma Matilda - 1 februari 2011 09:51

Hej alla mina små enhörningar!


Tycker ni om ert namn? Ah fuck it, ni är ENHÖRNINGAR

Idag är jag hemma från skolan för min mamma tyckte det, hon väckte mig inte ens!

Jag vaknade själv klockan halv tio och bara "vilken dag är det idag?", kollade på mobilen och såg att det var tisdag. Det första jag tänkte på var att jag var JÄVLIGT försenad till skolan. Men sen fattade jag att jag lika gärna kunde sova lite till, men sen gick jag upp och facebookade lite istället  

Men somsagt kommer ni nog inte höra så mycket av mig idag, för jag orkar inte sitta vid datorn mer.  

Hejdå och puss!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhopp gummisnopp! Jag är en helt onormal rödhårig punkflicka på 13 höstar som har bestämt sig för att skaffa blogg!
Var beredd på mycket sjuk humor och ironi, och hoppas att ni överlever besöket. Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards