Bienvenue!

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

And i don't wan't to fall to pieces, i just wanna sit and stare at you...

Av Emma Matilda - 4 februari 2011 21:17

Hej allihop!

Jag har riktigt tråkigt! Vet ni varför? För att jag inte gick ut ikväll! På en fredagskväll liksom -.- KATASTROF!

Tänkte dra till gården och kanske umgås lite med Joel, Kalle och Tay. Men nej. FAN. Tay och Kalle är tillsammans nu btw! För dom som bryr sig.. XD Så jag tycker ni ska säga grattis annars går jag hem till er och gör såhär! 

HALABALMEKLACACAH


Hursomhelst, nu ska jag nog gå ner och vara med familjen. Mamma är borta ikväll så det är bara jag, pappa och Simon.

 

Gammal bild från nån fest ^^ Redigerade håret i picnik XD


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Matilda - 16 februari 2011 19:02

Tjena ^^ Tänkte bara titta in och säga att jag fan inte orkar blogga mer. Jag har inte tid när jag har skola, träning. kompisar och.. ETT LIV helt enkelt. Sorry. Nu lämnar jag er! Puss puss! ...

Av Emma Matilda - 9 februari 2011 19:34

Förlåt att jag inte har lagt upp något! Jag har haft fullt upp ^^   Ni vet vad dem säger: "Good girls keep a journal, bad girls don't have time" XD   Jag vet inte riktigt hur en drömkille är. Men han ska nog vara snäll, men inte sådär jobb...

Av Emma Matilda - 7 februari 2011 00:00


Jag har ju ett par väskor men den jag mest använder när jag går ut är denna svarta snyggingen! I den har jag: 1 - Mobilen 2 - iPoden 3 -En citatbok 4 -Plånboken 5 -Solglasögon (NÅN DAG SKA DET VÄL FAN BLI SOL?!) 6 -Fickkniv (Man v...

Av Emma Matilda - 6 februari 2011 00:00


Min släkt är väldigt musikalisk av sig kan man säga! Min farfar spelade i ett band, min kusin också och dom flesta spelar eller har spelat något instrument.  Jag har två morbröder och en ingift moster, en farbror och en faster. Min faster har fyra ba...

Av Emma Matilda - 5 februari 2011 15:01

Jag heter Emma Matilda Nielsen och är 13, snart 14 år. Jag är född den 30 oktober 1997 i Göteborg. Jag har ett musikberoende som är svårt att besegra och min iPod och mitt Spotify konto är mina största kärlekar. Jag har alltid varit en lite av en poj...

Presentation


Hejhopp gummisnopp! Jag är en helt onormal rödhårig punkflicka på 13 höstar som har bestämt sig för att skaffa blogg!
Var beredd på mycket sjuk humor och ironi, och hoppas att ni överlever besöket. Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards