Bienvenue!

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Emma Matilda - 4 februari 2011 21:17

Hej allihop!

Jag har riktigt tråkigt! Vet ni varför? För att jag inte gick ut ikväll! På en fredagskväll liksom -.- KATASTROF!

Tänkte dra till gården och kanske umgås lite med Joel, Kalle och Tay. Men nej. FAN. Tay och Kalle är tillsammans nu btw! För dom som bryr sig.. XD Så jag tycker ni ska säga grattis annars går jag hem till er och gör såhär! 

HALABALMEKLACACAH


Hursomhelst, nu ska jag nog gå ner och vara med familjen. Mamma är borta ikväll så det är bara jag, pappa och Simon.

 

Gammal bild från nån fest ^^ Redigerade håret i picnik XD


 

Av Emma Matilda - 4 februari 2011 08:26

Hej allihop! Nu sitter jag i skolan och jobbar matte ;) men det är verkligen det jobbigaste ämnet för mig! I engelska har jag i genomsnitt alltid högsta poäng på läxförhör och prov, samma med svenska, so och no, men MATTE är jobbigast! Igår på repet gick det SKITBRA iallafall! vi nailade HELA låten på första repet! Och Tay kunde inte ens spela bas innan! Det blev sjukt bra stämning och efteråt stack vi hela gänget och käkade pizza på Ramona :) Sen gick vi tillbaka till gården och där träffade vi Alvin och hade askul (a) Sen försvann Kalle oså hade jag hans lurar och allt blev konstigt för Ida stack med så jag fick ringa morsan så att hon hämtade mig :/ sen var tay tvungen att sticka så det blev bara jag och Alvin kvar tills jag åkte. Men hursomhelst. Det var jättekul i helhet och jag kan knappt vänta tills nästa rep! Nu måste jag jobba, läraren stirrar på mig XD SES BITCHES <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhopp gummisnopp! Jag är en helt onormal rödhårig punkflicka på 13 höstar som har bestämt sig för att skaffa blogg!
Var beredd på mycket sjuk humor och ironi, och hoppas att ni överlever besöket. Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards